wtorek, 2 sierpnia 2016

Moje ostatnie hiszpańskie miasto to... Madryt :D Mogę Wam go polecić, ponieważ zdecydowanie warto tam pojechać. Niestety nie mogłam sobie pozwolić na dłuższy pobyt i byłam tam tylko 3 dni. Jednak wykorzystałam je maksymalnie i myślę, że zwiedziłam dokładnie tyle i mogłam w te trzy dni.

Te trzy dni wypełnione były krążeniem po ciekawych zabytkach, zachwycaniem się uliczkami i jedzeniem pysznych hiszpańskich deserów. Madryt jest pełen ciekawych zabytków, niestety nie wszystkie mogłam zobaczyć. Ale przed wyjazdem dowiedziałam się co warto zobaczyć i odwiedziłam dokładnie te miejsca, które chciałam.

Jeśli chodzi o nocleg, to niestety Wam nie pomogę, ponieważ zatrzymałam się u znajomych, więc nie musiałam szukać hosteli czy hoteli. Dzięki temu zaoszczędziłam sporo pieniędzy, które mogłam potem bez wyrzutów sumienia wydać na małe przyjemności.

Poniżej kilka zdjęć z mojego wyjazdu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz